Ç.H.C./ SHENZHEN – TÜRKİYE YATIRIM VE İŞBİRLİĞİ FORUMU, 17 HAZİRAN 2013 İSTANBUL GRAND CEVAHİR OTEL

Sayın Üyemiz,

1970’li yıllarda küçük balıkçı köyü iken, Özel Ekonomik Bölge ilan edilmesinin ardından Çin’in 1980’li yılların sonundan itibaren yürütmeye başladığı dışa açılım politikasının başlangıç noktalarından biri olarak ilan edilen ve bugün Çin Halk Cumhuriyeti’nin en hızlı büyüyen ve en gelişmiş kentlerinden olan Shenzhen’in Belediye Başkanı Xu Qin, Çin’in ve kendi sektörlerinde dünyanın en büyük firmalarından oluşan bir işadamları heyeti ile birlikte 16-18 Haziran 2013 tarihleri arasında Türkiye’ye bir ziyaret gerçekleştireceklerdir. Heyet listesi ekte bilgilerinize sunulmaktadır.

Shenzen Belediye Başkanı ve beraberindeki üst düzey işadamları ve bürokrat heyetinin Türkiye ziyaretleri kapsamında DEİK/ Türk – Çin İş Konseyi işbirliği ile 17 Haziran 2013 tarihinde, saat 09:30 – 12:30 arasında İstanbul Grand Cevahir Otel’de “Shenzhen  - Türkiye Yatırım ve İşbirliği Forum”u düzenlenecektir. .

Shenzhen, 10 milyonluk nüfusu, kişi başı yirmi bin doları bulan geliri ve son on yılda ortalama % 25 büyüme oranı ile Çin’in en önemli ticaret, finans ve sanayi bölgelerinden biri olmuştur. Shenzen heyetinde Çin’in ve dünyanın kendi sektörlerinden en önemli firmaları arasında yer alan şirketlerden bazıları Shenzen Yatırım Ajansı, Shenzhen Textile (Holdings), New Industries Investment, Yulong Computer Telecommunication Scientific, Shenzhen Sunshine Hi-Tech Co, Huawei Investment & Holding Co, ZTE Corporation, Hytera Communications Corporation Limited, Mindray Medical International Limited, Shenzhen China-Kyle Special Steel Corp, TP-LINK Technologies olarak sıralanabilir.

Sözkonusu Forum’a katılmak isteyen firmaların 15 Haziran 2013 mesai saati bitimine kadar  DEİK’e  (Adem Kula, asyapasifik@deik.org.tr Tel: 0 212 339 50 83, Faks: 0 212 270 37 84,) katılım teyidi vermeleri gerekmektedir. Bilgilerinize sunarım.

Saygılarımla,
                                             
Ek  1 Çin Heyet Listesi
Ek  2 Katılım Forumu
EK 3 Taslak Program